Jean Francois Rauzier - Bibliothèque

donderdag 31 december 2009

Geen internet

Internet is al zo ingeburgerd dat een wereld zonder internet al nauwelijks denkbaar is.
Als vrolijke afsluiting van het jaar en ter aanvulling van de blogs van Josien, Diana en Corien een heerlijk Youtube filmpje over geen-internet.

Where is the Internet? - Awesome video clips here

Een goeie jaarwisseling gewenst én voorzichtig met vuurwerk zodat we in het nieuwe jaar elkaar niet alleen virtueel de handen kunnen schudden en in de ogen kunnen kijken.

4 opmerkingen:

Wilma zei

Heerlijk filmpje. En herkenbaar ook. Als de server er incidenteel uitligt kan ik al heel chagrijnig worden moet ik bekennen.

mari zei

maar ik kan ook genieten van een vakantie, waar geen internet tot mijn beschikking staat. Is soms een verademing

Wilma zei

Op vakantie mijd ik internet so-wie-so. Van mij zijn geen digitale reisverslagen te verwachten.
Heerlijk om na weken terug te komen en weer te merken dat de wereld gewoon heef doordraaid, ook 'zonder mij'.

Bas van Houwelingen zei

Vakantie vind ik per definitie dingen niet meer doen die je in het dagelijks leven wel doet en omgekeerd.
Vakantie thuis is toch wat anders. Internetten blijkt ook in deze kerstvakantie een plezierige vrijetijdsbesteding.